שדרוג ארונות המטבח בעזרת טפטים

תוכן עניינים

בין אם אתם מחפשים מידע לגבי שדרוג ארונות המטבח בעזרת טפטים, באמצעות מדבקות מיוחדות או ע"י התקנת חיפוי בדוגמאות שונות, בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב בנושא.

כמה עולה התקנת טפטים על גבי ארונות מטבח?

אפשר לשדרג ארונות מטבח בכל מיני שיטות שונות, כולל בעזרת טפטים. למעשה, כנראה שהתקנת הטפטים מהווה את הדרך הכי קלה וזולה להוסיף עניין, טקסטורה וצבע למטבח. באופן כללי, ניתן להשתמש בטפטים כדי לכסות ארונות ישנים ופגומים, או כדי לשנות את המראה של הארונות לגמרי. כך או כך, המחירים בדרך כלל ינועו בין שקלים בודדים למ"ר של טפט. עם זאת, אם אין לכם את היכולת או הרצון להתקין אותם בעצמכם, תצטרכו להוסיף עוד כמה מאות שקלים בודדים על התקנתם במטבח.

6 היבטים בבחירה ובהדבקת טפטים לארונות מטבח

בין אם אתם צריכים שדרוג מטבחים יעיל וזול באמצעות טפטים כאלו או אחרים, כל פרויקט מהסוג הזה יכלול את אותם השלבים הפשוטים. בואו נפשט את הדברים, הנה הצעדים בתהליך התקנת הטפט החדש שלכם:

  1. מדידות: כלל האצבע הוא שיש למדוד את הארונות לפני שקונים טפטים. במקביל לכך, ודאו שאתם רוכשים מספיק טפטים כדי לכסות את כל שטח הארונות.
  2. עמידות ובלאי: מטבח הוא מקום מועד לפורענות, ולכן חשוב לבחור טפטים קלים לניקוי. אז, בחרו טפטים עמידים בפני לכלוך, מים וכתמים.
  3. היבטי עיצוב: באופן כללי, כדאי לבחור טפטים שמתאימים לסגנון העיצוב של המטבח שלכם. לדוגמה, מטבח בעיצוב כפרי יצריך בד"כ צבעים חמים יותר.
  4. ניקוי מקדים: נקו את הארונות לפני שאתם מדביקים את הטפטים, מכיוון שלכלוך ואבק יגרמו לכך שבהמשך הדרך הטפט פשוט יתנתק מהארון.
  5. בועות אוויר: החליקו את הטפטים בעזרת כלי אשר נקרא "סקוויזר" כדי להסיר בועות אוויר, או לחילופין, השתמשו בכרטיס אשראי. שימו לב, לא ללחוץ חזק כדי לא לשבור אותו.
  6. גימור בקצוות: טפטים לעיתים נוטים פחות להידבק בקצוות שלהם, לכן מומלץ לרכוש דבק פלסטי צהוב כדי להדק את הדבקת הטפט בקצוות שלו.

כמה מילות סיכום על העלויות הנלוות בפרויקט

כאשר אתם ניגשים לפרויקט הזה של חידוש ארונות המטבח שלכם, הרי שתמיד חשוב לקחת בחשבון כל מיני עלויות נלוות שלא תמיד חושבים עליהן מלכתחילה בתחילת הפרויקט. למשל, האם תרצו להחליף ידיות לארונות המטבח? האם תרצו להחליף ברזים או ידיות ברזים? כך או כך, חשוב לכלול את העלויות האלו מראש, כך שתוכלו לתכנן את תקציב הפרויקט בצורה נכונה. לאחר שתכננתם נכון את התקציב לפרויקט, יהיה לכם קל יותר לערוך השוואת מחירים בין אנשי מקצוע וכן לחסוך בעשרות אחוזים על העבודה. כמו כן, ניתן גם לערוך השוואת מחירים בין סוגים שונים של טפטים ודוגמאות שונות שלהם.

ארונות מטבח

התקשרו עכשיו