טפטים לילדים ונוער

תוכן עניינים

עיצוב חדרי ילדים וחדרי נוער באמצעות טפטים היה לאחרונה לפופולרי ביותר ומציע שפע אפשרויות בצבעים, במידות ובסגנונות שונים. השוק מציע מבחר עצום של טפטים מכל סוג וגודל כאשר כל אחד יכול למצוא את זה שהוא הכי מתחבר אליו והכי מתאים לחדר האישי שלו. כמו כן, יש טפטים שאפשר לשלב בדוגמה שלהם גם את שמו של הילד, מה שמייחד את הטפט ומעניק לו את הטאץ' האישי. 

איך לבחור טפטים לילדים ולנוער? 

כאשר עומדים לפני בחירת דגם טפט שיתאים לחדר ילדים או נוער יש לבדוק את גודל החדר ולבחור את הקיר שעליו יודבק הטפט מבחינת המידות והתאורה מעליו, יש להביא בחשבון את הקונספט העיצובי והריהוט אשר קיים בחדר, להתאים את הטפט לגיל של הילד או הילדה הגרים בחדר וכמובן, להחליט על התקציב. כמו כן, חשוב מאוד להקפיד שהטפט יהיה איכותי, בטיב מעולה ושלא יכיל חומרים שאינם בריאים. 

טפטים לחדרי נוער לבנות – מה מתאים?

הילדה התבגרה ואתם רוצים לשנות ולהתאים את המראה של החדר כך שיתאים לגילה ולאישיות שלה. הטפטים מספקים את המענה לכך וכל שאתם צריכים הוא להגיע עם הנערה ולבחור את הטפט האהוב עליה מתוך קולקציית הטפטים אשר מוצעת כיום בשוק. לרוב הנערה כבר יודעת מה היא רוצה והיא זו שתכתיב את הסגנון אבל אם תתקשה, עזרו לה וכוונו אותה לדוגמאות ניטרליות המבוססות על גווני וורוד, סגול, לבן, צהוב וכל צבעי הפסטל הבהירים והרכים.

אם יש לנערה תחביב מסוים אז אפשר לחפש טפט שתואם את התחביב ויעטר את קיר החדר; טפטים עם דוגמאות גיאומטריות, פרחים או כוכבים יכולים גם להתאים מאוד לחדר של הנערה המתבגרת.

טפטים לחדרי נוער לבנים – מה מתאים?

כמו במקרה של הנערה, גם כאן יש לנו עסק עם ילד שגדל ורוצה לעצב לעצמו חדר שיתאים לו. שילוב טפט מעוצב הוא אופציה נהדרת לשדרוג מהיר ופשוט של החדר עם עיצוב מרהיב לפי בחירתו של הנער. חשבו מה מתאים לו, מה הוא רוצה לראות על קירות החדר בכל יום מחדש ומה יגרום לו לשהות נעימה יותר בחדר. 

לחדרים של נערים אפשר לבחור טפטים עם דוגמאות דומיננטיות בצבעים שונים,  אם לילד יש תחביב מסוים אפשר לבחור טפט שמשלב אלמנטים הקשורים לתחביב הזה שלו; טפטים עם דוגמאות של גרפיטי, תמונות נוף או תמונות אורבניות יכולים להשתלב בצורה מושלמת בחדר של הנער.

תכירו את מלך הטפטים

לא משנה איזה טפט אתם מחפשים או איזה שינוי אתם מעוניינים לעשות, כדאי שתכירו אותנו, מלך הטפטים. עם מגוון רחב של טפטים, נשדרג לכם כל חדר בבית במחירים נוחים באופן מיוחד, שירות מקצועי, יחס אדיב ואנושי והרבה מקצועיות. נסו אותנו ולא תתחרטו.

התקשרו עכשיו