טפטים לקיר לחדר שינה

תוכן עניינים

טפטים לקיר לחדר שינה עם המלך

חדר השינה שלנו הוא ״קודש הקודשים״ הוא חייב להיות מעוצב, רומנטי ככל האפשר, ומסוגנן. טפטים לחדר השינה הופכים אותו לרומנטי יותר, מושקע, ועם עיצוב שאי אפשר ״להתעלם ממנו״. אם חדר השינה נראה לכם יותר מידי ״בסיסי״ טפטים ישדרגו את כל מראה הקיר, ללא צל של ספק. מעוניינים בטפטים לקיר לחדר השינה? הגעתם למקום הנכון! למלך הטפטים יש הרבה מה להציע.

מגוון טפטים ומדרגות קיר לקיר החדר שינה
טפטים רומנטיים, ומגוון מיוחד של טפטים מיוחדים במיוחד

להזמנות חייגו כעת:
050-800-5879

טפטים לקיר לחדר שינה

משדרגים את חדר השינה עם טפט מקורי

בשנת 2021, חדר השינה הפך להיות ״מוצר״ שמייחס חשיבות רבה, ועיצובו, לא מוטל בספק. יחד עם התקדמות הטכנולוגיה, העידן המתקדם מספק לנו שלל עיצובי פנים מרהיבים. בעידן המתקדם, כבר לא מספיק לבנות חדר שינה בסיסי, אתם חייבים לעצב אותו בקפידה. עיצוב חלל חדרי השינה הופכים למשימה מורכבת מהרגיל, הן מבחינת עיצוב, והן מבחינת חשיבה. המטרה היחידה שלכם היא – חדרי שינה שמעוצב נכון, נוחות ברמה גבוהה, והרגשה כיפית.

אז איך אפשר לשדרג את חדר השינה מבלי לבצע שינויים דרסטיים? הכירו את הטפטים. הטפטים המעוצבים מכבים על במות התצוגה של משרדים, אולמות תצוגה, וחללים שונים. טפטים יכולים להיות רעיון מאוד מוצלח לעיצוב חדר השינה, ללא הוצאות כבדות, ותחזוקה. מעוניינים לשדרג את חדר השינה הישן בסטייל? רכשו טפט מקורי, מסוגנן, ומעוצב בטעם.

טפטים לחדר שינה – מהם הסוגים הקיימים?

ישנם עשרות סוגים של טפטים מעוצבים, איכותיים, מסוגננים בצורות שונות, ומעוצבים מכל בחינה. אם זאת, בישראל קיימים כ־5 טפטים נפוצים אשר מתאימים לכלל החללים בחדרי השינה הנפוצים. אז מהם אותם הטפטים? מהם סוגי הטפטים לחדרי השינה? הנה 5 סוגים שכדאי מאוד להכיר: הראשון, טפטים דמויי עץ. השני, טפטים תלת ממדיים (3d), השלישי, טפטים איכותיים וינטג׳. הרביעי, טפטים בסגנון בריקים. החמישי, טפטים רומנטיים לחדרי השינה.

זכרו: ישנם טפטים איכותיים יותר וישנם פחות, הכל תלוי בבחירה ובצורת העבודה הסופית. אלה הם חמשת הטפטים הנפוצים ביותר לחדרי השינה ולחללי המנוחה המעוצבים מכל. המחירים תלויים בסוג הטפט שתבחרו, בסוג הדבק שמיועד להתקנה, ובבעלי המקצוע. למענכם, למען הסר הספק – טפטים לחדרי השינה ישדרגו את החוויה, הנוחות, והאיכות.

למה כדאי לבחור דווקא במלך הטפטים?

מלך הטפטים הוקמה במטרה להרים את ״הכפפה״ לעשות שינוי בתחום הטפטים בישראל. מחירים ללא תחרות, עבודה מקצוענית ויסודית, מבחר ענקי של טפטים, ושירות מקצועי. אלה הם הסיבות שלקוחות בוחרים דווקא בנו, אנחנו נוריד ממכם את ״כאבי הראש״.

מלך הטפטים מתחייבת לעבודה יסודית, אחריות על התקנת הטפטים, וכמובן שירות אישי. עם מלך הטפטים אתם יכולים להרגיש בנוחות, כלל הטפטים איכותיים מאוד ומחזיקים שנים. מלבד זאת, אנחנו מתחייבים למחיר הזול בארץ, לזמינות מרבית, ולפריסה ארצית מלאה. קשובים ללקוחות, משתדלים לספק מענה ישיר והולם, וכמובן יתרונות רבים ואחרים. לפרטים נוספים ולקבלת הצעה התקשרו אלינו עוד היום! לצדכם תמיד, בהתאם לשעות הפעילות, חברת מלך הטפטים.

התקשרו עכשיו