טפטים דמוי שיש

תוכן עניינים

טפט דמוי שיש – משדרגים את הבית

במאה ה־21, משנת 2020, נרשמה עלייה משמעותית בשימוש הטפטים בבתים פרטיים ובמשרדים. הטפטים המודרניים נפוצים יותר בבתים פרטיים, מצד הצרכנים, שוכרי הדירות הצעירים בישראל. טפטים דמוי שיש עונים על דרישה מאוד פשוטה – עיצוב שתואם לשיש המקורי במטבח. ללא ספק. איפה הכי כדאי להתקין טפט דמוי שיש? כמה זה בעצם יעלה לכם? ולמה לבחור דווקא בחברתנו. כל ההתלבטויות, כל השאלות, וכל המידע נמצא ממש כאן, בדף הספציפי הזה. קדימה, נתחיל.

איפה הכי כדאי להתקין טפט דמוי שיש?

דרישה עיצובית היא דרישה שנובעת מחוסר עיצוב מסוים בחלל או במקומות השונים בבית.  הדרישה נכנסת לתמונה כאשר יש רצון אמיתי להשלים את התמונה החסרה – השלמת העיצוב. ברוב המקרים, מדובר על מטבחים מודרניים. ללא ספק, טפט דמוי שיש ישלים את הפאזל החסר. טפט דמוי שיש מתאים למטבחים מודרניים, וכמובן למקומות שבהם הריהוט פחות צבעוני וצועק. טפט דמוי שיש משתלב עם מרבית האביזרים במטבח, הריצוף החדש והמודרני, ומספק עומקים.

ניתן לבחור טפט דמוי שיש ממבחר רחב של סגנונות חופשיים, צבעים מובחרים, ואופי עיצובי. בחירת הטפט חייבת להתבצע על פי עקרונות העיצוב הנדרשות. יש להיוועץ עם מעצב פנים. בנוסף, ניתן גם להתייעץ בפן העיצובי עם מתקין הטפטים. בחרו את הטפט בהתאם לסביבה.

מתלבטים? הנה הדרך הטובה ביותר לבחור טפט דמוי שיש מודרני לבית, לפניכם כמה טיפים: הראשון, בחרו בטפט עם טעם עיצובי שמתאים לסביבה. השנייה, בצעו השוואת מחירים מקיפה. השלישית, התייעצו עם מעצב פנים מקצועי ומומחה. הרביעית, בחרו את הטפט לפי גודל הקיר. החמישית והאחרונה, בחרו טפט לפי הטעם האישי, הגילאים בסביבה, וכמובן הצבע המובחר.

טפטים דמוי שיש – כמה זה עולה?

המחירים עבור טפטים למטבח, דמוי שיש, מתחילים במחיר כולל של 1,000 ₪ ומעלה. בנוסף, ניתן גם למצוא טפטים דמוי שיש במחיר כולל התקנה של 800 ₪ ומעלה. המחירים משתנים תמיד ונמדדים לפי מספר גורמים – מידות הטפט הנדרשות, הסוג וסגנון הטפט, מורכבות העבודה וההתקנה, ועוד. המחירים משוערים ונתונים לשיקול המתקין, בהתאם לסוגיה המדוברת ולגורמים האפשריים במדד. חברת מלך הטפטים תספק לכם התקנה מקצועית גם אם ברשותכם הטפט הנדרש, ללא ספק.

ניתן לצפות במחירים המובחרים באתר דפי זהב, במחירון הארצי להתקנה והדבקת טפטים. המחירים עשויים להתייקר בהתאם להיצע ולביקוש מצד הצרכנים, המחיר נכון לסוף שנת 2021. חברת מלך הטפטים מתמחה בהתקנה והדבקת טפטים דמוי שיש, וכמובן טפטים נוספים במאגר. למה כדאי לבחור דווקא בנו? מהם הסיבות והיתרונות? בפסקה הבאה נדבר על הדברים המעשיים.

 

למה לבחור דווקא בחברת מלך הטפטים?

חברת מלך הטפטים מתמחה בפתרונות יצירתיים בתחום חידוש הבית, באמצעות הדבקת טפטים. החברה בעלת ניסיון וותק מקצועי של 20 שנה בתחום, יחד עם אלפי לקוחות מרוצים ברחבי ישראל. מלך הטפטים קמה במטרה לחולל מהפכת מחירים בישראל, שירות אדיב וסובלני, ואחריות מקיפה. אז למה כדאי לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות טובות:

  1. ניסיון של 20 שנה – מלך הטפטים מביא אליכם את כל הניסיון והידע שצברה במשך שנים. כל הניסיון, כל סט הכלים, וכל ההצלחות עומדים לרשותכם. התקנה מקצועית עד הבית.
  2. אחריות על ההתקנה – אצלנו, במלך הטפטים, אתם יכולים להיות בראש שקט ורגוע. כל ההתקנות של הטפטים מתבצעות עם אחריות מקיפה, אמא ואבא, ושירות אישי ואמיתי.
  3. זמינות מרבית – מלך הטפטים מתחייבת להיות זמינה עבורכם בכל שעות היממה. זמינות מרבית, שירות לקוחות מקצועי, והקשבה לבעיות הלקוח. יושרה היא חלק בלתי נפרד מאתנו. בוחרים במלך הטפטים, בוחרים חכם. פרטנר שילווה אתכם לכל אורך המשימה.

 

מעוניינים בהתקנת טפטים דמוי שיש? מלך הטפטים כאן לשירותכם. לפרטים נוספים חייגו עכשיו.

התקשרו עכשיו