טפטים לחדר שינה

תוכן עניינים

טפטים לחדר שינה – כמה זה עולה

ניתן להדביק טפטים על מגוון רחב של אביזרים בבית – דלתות, קירות, שולחנות, רהיטים, ועוד הרבה. הטפט מאפשר עיצוב ברמה אישית וסגנונית יותר, מעניק הסתרת שריטות ופגמים, והופך את כל דבר ישן לחדש. ללא ספק, ישנם הרבה יתרונות לשימוש בטפטים, יתרונותיהם מספקים לנו מענה על דרישות כאלה ואחרות. במאמר זה, אתר מלך הטפטים עונה על מספר שאלות – איך לבחור טפט, כמה זה בדיוק עולה, ומהם הסוגים.

מגוון טפטים לחדר שינה להורים
כולל מגוון הטפטים והמבחר הגדול בישראל
טפטים רומנטיים לחדרי שינה מיוחדים באמת

מחירים משתלמים
עבודה בפריסה ארצית

לשיחת ייעוץ חינם חייגו:
050-800-5879

טפטים לחדר שינה

איך לבחור טפט לחדר שינה להורים – פרמטרים לבחירה

אם אתם מעוניינים בטפט לחדר שינה זוגי, או טפט עבור חדר שינה להורים, הגעתם למקום הנכון והמדויק. הבחירה חייבת לענות על מספר תנאים – מטרתכם, הטעם האישי, התאמתו לחלל, וכמובן תנאים נוספים. אז איך בעצם תבחרו בצורה נכונה טפט לחדר השינה? הנה מספר פרמטרים לבחירה: הראשון, עיצוב וסגנון. בחדר בטפט שמתאים לכם, שמוצא חן בעינכם, והעיקר – שמתאים ומשתלב עם החלל והרהיטים. השני, בחרו בסוג ובחומר הטוב ביותר. כמו מוצרים אחרים, גם בטפטים, קיימים טובים יותר וטובים פחות. בחרו בטפט מהאיכות הטובה ביותר, מחומר הגלם העמיד והמושלם למטרותיכם. 

השלישי, בחרו בטפט עם דבק עמיד וחזק. לרוב, טפטים מגיעים עם דבק פנימי או חיצוני, כדאי לבחור בדבק איכותי וחזק, כזה שיחזיק מעמד לאורך שנים וללא תופעות לוואי – קילופים, הריסות, ועוד. בקיצור, בחרו טפט עם דבק חזק. הרביעי, המחיר הסופי. בסופו של עניין, המחיר משפיע על בחירת טפט כזה או אחר. בחנו את האמצעים שלכם, מהו התקציב שתרצו להשקיע, ומהו תקציב החריגה. אל תתפתו, בחרו בטפט שמתאים לתקציב שהגדרתם מראש. 

הרביעי, גודל ומידות. בחרו את הטפט המועדף לפי הגודל והמידות המדויקות. לפני הרכישה או הקנייה, מדדו את הקיר בצורה מדויקת ולאחר המדידות קנו את הטפט לפי הגודל הרצוי. החמישי, התייעצו עם מומחים. לפני רכישת טפט כזה או אחר, כדאי להתייעץ ולקבל המלצות מאנשי מפתח, מומחים בתחומם. ניתן גם להתייעץ עם משפחה ולקבל המלצה לטפט מומלץ וטוב. ניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי העיצוב, סוג הטפט, גודל מועדף, ואופן ההדבקה. אלה הם חמשת הפרמטרים לבחירת טפט לחדר שינה, היו חכמים.

התקנת טפטים לחדר שינה – מחירון משוער

התקנת טפטים לחדר שינה צריכה להתבצע בצורה נכונה ומתאימה על ידי הכוונה של מומחה טפטים. יש בידיכם שני אופציות לבחירה: התקנה עצמית או התקנה באמצעות מתקין טפטים מקצועי. האופציה הראשונה תדרוש ממכם זמן פנוי והרבה, כלים מתאימים, וכישרון מסוים לעבודה. ומהצד השני, האופציה השנייה תחסוך לכם זמן רב, ותבצע את ההתקנה בצורה המקצועית והנכונה ביותר. כעת, הבחירה בידיים שלכם – התקנה עצמית או עם מתקין טפטים. כעת, מה לגבי המחיר? כמה זה באמת עולה? המחירים להתקנת טפטים בחדר שינה הם החל מ- 500 ₪ ומסתיימים בטווח מחירים של עד 1,000 ₪ במקסימום.

הנה טבלה מעודכנת לשנת 2021 אודות המחירון המשוער להתקנת טפטים:

סוג השירות מחיר לצרכן
המחיר עבור הזמנת מתקין טפטים לחדר שינה החל מ- 500 ₪
המחירים עבור הדבקת טפט לחדר שינה להורים החל מ- 460 ₪
העלות להתקנה של טפטים לחדר שינה תלת מימד (3d) החל מ- 600 ₪
המחירים עבור הדבקת טפטים לחדר שינה לנוער החל מ- 350 ₪
המחיר להדבקת טפטים לקיר לחדר שינה החל מ- 400 ₪
העלות עבור התקנה מקצועית של טפטים לחדרי שינה החל מ- 550 ₪


*המחירים תלויים בגודל ועיצוב הטפט שנבחר, בגודל המועדף, ובמורכבות העבודה.

הדבקת טפט לחדר שינה – סוגי טפטים שניתן להדביק

ישנם חמישה סוגים של טפטים הנפוצים ביותר – הראשון, טפט נייר. השני, טפט בד, השלישי, טפט דמוי עור. הרביעי, טפט שעם. החמישי והאחרון, טפט PVC העמיד למים ונוזלים. הטפטים נועדים לחיפוי קירות, הסתרה של פגמים וקליפות בקיר, ועוד הרבה. בנוסף, הטפט מעניק עיצוב ייחודי ונקי, והוא קל להדבקה והחלפה. הטפטים מאפשרים דימוי אמיתי של עיצוב ייחודי כמו – לבנים של בניין. ללא ספק, התשובה הישירה – ניתן להדביק על הקירות והדלתות את כל סוגי הטפטים, ביניהם, גם את החמישה שציינו קודם לכן. שימו לב: קיימים טפטים שמתאימים לאזורים מיוחדים – מטבח, שירותים וכו'. בחרו בטפט המתאים ביותר, בכל שאלה, התייעצות, או קבלת הצעת מחיר לשירותי התקנת טפטים התקשרו לצוות המקצועי של מלך הטפטים.

התקשרו עכשיו