טפטים בעיצוב אישי

תוכן עניינים

טפטים בעיצוב אישי עם מלך הטפטים

בעבר הטפטים קישטו קירות כמעט בכל בית בישראל, לאחר זמן הם יצאו מהאופנה ונדמה היה שלא ישובו עוד אבל היום הם זוכים לעדנה מחודשת וחוזרים עם שדרוג, טפטים בעיצוב אישי, לבית או לעסק. הטפטים הם פתרון זול וקל לעיצוב הבית, הם מגיעים כמעין מדבקה המתלבשת על קיר המבנה ומכסה אותו כך שאם הקיר פגוע, אפשר להסתיר את הבעיה בקלות ובלי מורכבות מיותרת. כדי שהטפט יודבק היטב כדאי להיעזר באיש מקצוע שיודע לבצע את העבודה באופן מקצועי להדבקה לאורך זמן. 

הדפסת טפט בעיצוב אישי – למה מומלץ?

כדי להבדיל בין חדרי הבית ובכלל, בשביל ליצור הבדלים בין חלל אחד לאחר בתוך הבית ולקבלת מראה ייחודי שהוא רק שלכם, כדאי לחשוב על הדברים הקטנים ובעזרת יצירתיות אפשר להעניק לכל אחד מהחדרים אופי משל עצמו, באמצעות הדפסת טפט בעיצוב אישי ובמרקם אשר אותו תרצו. זהו הטרנד הכי לוהט ומרשים בתחום עיצוב הפנים כיום, הנותן מראה ייחודי ומעניק אשליה מעניינת מאוד ומושכת את העין שהאחראים הבלעדיים עליה, הם אתם.

לכל אחד יש את הטעם הייחודי לו ולעתים הרצונות שלנו יוצאים מגבולות ההיצע שיש בשוק, בשביל זה אנו מציעים שירות של טפטים בעיצוב אישי, אשר עליהם מודפסים עיצובים ותמונות לפי בקשת הלקוח ובעיצובו. 

דוגמאות לטפטים שניתן להדפיס בעיצוב אישי

עיצוב הבית הוא אחד הדברים המהנים והמרגשים בחיים. ריענון הבית נותן לכם חופש ליצירתיות, הזדמנות להפוך את החלומות שלכם למציאות. אפשר להמציא ולממש רעיונות חדשים ועיצובים מיוחדים שעד כה רק דמיינתם. כחלק מהעיצוב החדש, אתם משקיעים בקירות הבית האפורים והמיושנים ונותנים להם חיות מחודשת עם עיצובים צבעוניים שאתם לגמרי חלק מהם. 

צביעת הבית היא אופציה נהדרת אבל ייתכן שהדבקת טפטים תהיה אופציה נהדרת, זולה ומהירה יותר. המגמה היא להדביק טפט רק על  קיר אחד הזוכה למראה חדש וכבר בכל הבית יש אווירה של שינוי ומשהו חדש בחלל.

יש מגוון רחב של הדפסים, עיצובים, צורות ודוגמאות של טפטים המשאירים הרבה רושם וסטייל אבל המילה האחרונה בשוק הטפטים היא אלו שבהתאמה אישית. באפשרותכם להזמין מדבקת טפט לפי בחירתכם וטעמכם האישי כך שהיצירתיות שלכם תבוא לידי ביטוי בכל גודל שתרצו ובכל הדפס שתרצו. 

תוכלו להביא את החוויות האישיות ולהעלות אותן על קירות הבית אם באמצעות טפט של תמונות משפחה, טפט עם ציטוט כלשהו שמשמעותי עבורכם, טפט של תצלום נוף שצילמתם באחד הטיולים שלכם, טפט עם מילות שיר או ברכה שמלווה את המשפחה, או אולי טפט עם תמונה של חיית המחמד שברשותכם. 

כל העולה בדמיונכם תוכלו להעלות על מדבקת טפט שתיצור לכם אווירת שייכות למקום ותעטר לכם את קירות החדר, הבית או כל חלל אחר שתרצו.

התקשרו עכשיו