טפטים לארונות בגדים

תוכן עניינים

טפטים לארונות בגדים עושים עם מלך הטפטים

במאה ה־21, הטכנולוגיה כפי שאנו מכירים אותה, השתנה מאוד, החל מפיתוחים וחידושים רבים. בעקבות זאת, לנו הצרכנים זה עושה רק טוב! הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לנו ליהנות מחיי נוחות אין סופיים, עיצוב וחדשנות טכנולוגית, וכמובן חיסכון מרבי במגוון רחב של תרחישים ומצבים. במאמר זה, חברת מלך הטפטים מספרת כמה עולה השירות, למה זה כדאי, איזה טפט מתאים, ועוד. תחום הטפטים עדיין נשארה כתעלומה סודית בפני רבים, מלך הטפטים כאן במטרה לעשות סדר.

לא זורקים את הארון הישן לפני שבודקים
אפשרות של ציפוי ארון בגדים
מחירים נוחים כולל התקנה בפריסה ארצית
להזמנות חייגו כעת:
050-800-5879

טפטים לארונות בגדים

 

משדרגים את ארון הבגדים הישן עם טפט מודרני – למה זה כדאי?

בשנים האחרונות, העידן המתקדם והטכנולוגי הביא עמו הרבה חדשנות לעולמות עיצוב הפנים. ארונות בגדים ישנים הפכו עצמם למודרניים בשל הפתרונות החדשניים בתחום – טפטים ואביזרים. יש לכם ארון בגדים ישן? לא הכל אבוד! ניתן לשדרג אותו ולהפוך אותו למודרני באמצעות הטפטים. באמצעות כמה שינויים קלים בעיצוב, הטפטים הופכים את ארון הבגדים הישן למודרני הרבה יותר. אז למה כדאי להשתמש בטפטים מודרניים על ארון הבגדים הישן? משני סיבות עיקריות: הראשונה, עיצוב ומודרניות ללא גבולות. השנייה והאחרונה, חיסכון מרבי בכסף לעומת פתרונות אחרים. בנוסף, מלבד פתרונות אשר זקוקים לשינויים דרסטיים, טפטים מעוצבים עושים את זה קל הרבה יותר.

מהם הטפטים המתאימים ביותר לארון הבגדים?

הטפטים המתאימים ביותר לארון הבגדים נבחרים בקפידה על ידי ובהתאם לקהל המשתמשים. במילים אחרות, הכל תלוי במי הולך להשתמש בארון הבגדים – ילדים, בוגרים ונוער, או המבוגרים. ברמה העיצובית, קהל המבוגרים שונה בתחילתו מאשר הקהל הצעיר יותר – בני נוער או ילדים. לפיכך, יש להתמקד בקהל ולבחור את הטפט המעוצב והמתאים ביותר לפי בחירה, לפי טעם אישי. ברוב המקרים, ארון בגדים למבוגרים יבחר ע״י טפטים כהים יותר, ללא תשומת לב משמעותית. לעומת זאת, ארונות בגדים של ילדים ובני נוער יותאמו ע״י טפטים מסוגננים ובהירים יותר.

אם בידיכם ארון בגדים לילדים ובני נוער, כדאי לבחור בטפטים עם צורות מסוגננות, אנימציות, ועוד. ללא ספק, הבחירה חייבת לקלוע בול ולהתאים לטעם האישי של המשתמש, בחרו חכם, נבון. וכעת, מה לגבי המחירים? כמה באמת עולה לעצב מחדש את ארון הבגדים הישן? בואו נבין.

כמה עולה טפט לארון בגדים – המחירים לצרכן

המחירים עבור טפט לארון בגדים מתומחרים ע״פ מס׳ מדדים: סוג הטפט, גודל הטפט, וסגנון. המחירים של טפטים לארונות בגדים נעים בין 200-500 ₪ הכוללים את הטפט והתקנתו בארון. ההתקנה כוללת הדבקה בדבק איכותי וחזק, ייעוץ ובחירה ראשונית, וכמובן אחריות על ההדבקה. ברוב המקרים, המחירים להתקנת טפט בארון בגדים יתחילו החל מ־200 ₪ עבור טפט בסיסי.

ייתכן שהמחירים לא יכללו טפטים מעוצבים או ברמה איכותית ומספקת, טפטים בסיסיים בלבד. ומהצד השני, ניתן לרכוש את הטפט מראש ולתאם הדבקה \ התקנה עם מתקין טפטים מקצועי. חברת מלך הטפטים מתמחה בהדבקה של כל הטפטים האפשריים – טפטים מנייר, בריקים, 3d. חברתנו תשמח לספק לכם ייעוץ ראשוני בחינם, התקנה עד לבית הלקוח, ושירות אישי במקום.

לפרטים נוספים, לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, וייעוץ חינם חייגו עכשיו – 050-800-5879. לשירותכם, חברת מלך הטפטים! אנחנו זמינים עבורכם לכל אורך היממה, שירות עם אחריות. לנוחיותכם, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר גם ברשתות החברתיות, וגם בעמוד צור קשר באתר.

התקשרו עכשיו