טפטים לחדרי ילדים

תוכן עניינים

טפטים לחדרי ילדים – איך בוחרים בצורה נכונה

ישנם הרבה דרכים לעצב מחדש את חדר הילדים – החל מטפטים, גרפיטי, ציורים מקצועיים על הקיר, ועוד. אולי הדרך היצירתית והחסכונית ביותר לעיצוב חדרי ילדים היא הטפטים, טפטים מנייר, מבד, או דמוי עור. בתחום הטפטים תמצאו מגוון רחב של סגנונות לילדים, סגנונות חופשיים, ומיטב עיצובים קלאסיים – החל מגיבורי על אהובים, טפטים בכיכוב אנימציה אהובה, סרטי מרוול, וטפטים אשר אהובים על הילדים. במאמר זה, מלך הטפטים מספרים כיצד בוחרים טפט לילדים, מה זה יעלה לכם, ויתרונות להתקנה. קדימה, נתחיל.

מגוון הטפטים לחדרי ילדים הגדול בישראל
מחירים מיוחדים כולל התקנה במחירי מבצע
עובדים בכל רחבי הארץ

פגישת ייעוץ ושיחה טלפונית ללא תשלום
חייגו כעת:
050-800-5879

טפטים לחדרי ילדים

איך לבחור טפט לחדרי ילדים

טפט לחדר הילדים חייב להתבצע במחשבה והשקעה רבה, יצירתיות, וסגנונות מעוצבים אשר יתאימו לחלל. זה יכול להיות אלמנט עיצובי מועדף, דמות אהובה, גיבור על שהם מעריצים, או סגנון ילדותי ואהוב במיוחד. חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע בנושא, לשאול את חוות דעתו, ולקבל דעות נוספות לגבי העיצוב הפנימי. כשאתם בוחרים טפט לחדרי ילדים, אתם חייבים לקחת בחשבון את הטמעתו בחלל – התאמתו לריהוט. וכעת, איך בעצם ניגשים לבחירת טפט לחדרי ילדים? הנה כמה פרמטרים משפיעים לבחירה:

  1. סגנון ועיצוב אישי – חדר הילדים חייב להיות מעוצב בסגנון מודרני, קלאסי, ונקי מכל בחינה. במידת הצורך, ניתן לבחור בעיצוב שהילדים ממש מתחברים אליו, דמות אהובה, גיבור על, או אנימציה. אם מדובר בחדר לילדה, כדאי לבחור בטפט עם צבעים בהירים, רכים, או דמות אהובה – ברבי למשל. התייעצו עם מתקין טפטים או מעצב פנים לשם בחירת הטפט המוצלח ביותר.
    *הטפט חייב לספק אווירה נעימה, רגועה, ואסטטית ככל האפשר – הבחירה בידיכם.
  2. בחרו לפי הצבע המתאים ביותר – מדובר באחד מהפרמטרים הגדולים ביותר. בחרו בטפט על פי הצבע הדומיננטי ביותר בחדר – צבע שישתלב בצורה נכונה עם צבעי הקיר השונים והריהוט. ללא ספק, הבחירה חייבת להיות דומיננטית, מתאימה, ועם השפעה טובה על כל החלל.
  3. בחרו לפי טווח הגילאים – בחירת הטפט תלויה רבות בגילאים של הילדים שלכם. ללא ספק, רמת העיצוב משתנה מגילאים של 4-8. בחדרי תינוקות וילדים, בגילאים של עד 4, בחרו בטפטים עם צבע ישיר, בהיר, ורך. אל תבחרו בטפטים עם צבעים חזקים ועוצמתיים, ניתן לבחור בטפטים בסגנונות של צורות נהדרות, ועוד. בגילאים 5-6, כדאי לבחור בטפטים עם דגש על תחומי העניין – בובות, מכוניות, גיבורי על, ודמויות מצוירות ואחרות. בגילאי 7-8 בחרו בטפט עם דמות ממש אהובה, הדמות חייבת להתפרס על כל הטפט בצורה אחידה ומושלמת.

 

אלה הם שלושת הפרמטרים המובילים והמשפיעים ביותר לבחירת טפט לחדרי ילדים, בחרו בצורה נכונה. כמובן, ישנם עוד עשרות פרמטרים משפיעים, ביניהם – גודל הטפט, מיקומו בקיר המועדף, וכללים נוספים. הבחירה נתונה להחלטתכם, התייעצו עם מעצב פנים או מומחה לטפטים לצורך הכוונה וסיוע נוסף.

כמה עולה טפט לחדרי ילדים – מחירון לשנת 2021-22

המחיר עבור טפטים לחדרי תינוקות הוא החל מ־300 ₪ לעומת זאת, טפט לחדרי ילדים הוא החל מ־500 ₪. ומהצד השני, טפטים המיועדים להתקנה בחדרי נוער הם במחיר שנע בין 500-1,000 ₪. ניתן להזמין טפטים עם תמונות אישיות, ציורים למיניהם, סגנונות מעוצבים וצורות, וכמובן דמויות וגיבורי על. התמחור של התקנת טפטים בחדרי ילדים הוא לפי מספר פרמטרים – סוג הטפט, מורכבות העבודה ותנאי השטח, והגודל המועדף. לפניכם טבלה משוערת אודות המחירים לשנת 2021 עבור התקנת טפטים לחדרי ילדים:

סוג השירותמחיר משוער
המחיר עבור התקנת טפטים לחדר ילדיםהחל מ- 500 ₪
המחיר של התקנת טפטים לחדרי תינוקותהחל מ- 300 ₪
מחיר של טפטים לחדר נערותהחל מ- 450 ₪
העלות עבור התקנה של טפטים לילדים ונוערהחל מ- 600 ₪
העלויות עבור הדבקת טפטים לחדרי ילדיםהחל מ- 350 ₪
המחירים עבור התקנת טפטים לחדרי ילדים דיסניהחל מ- 480 ₪
המחיר עבור שירותי מתקין טפטים לחדרי ילדיםהחל מ- 500 ₪ (עד 10 מטרים)


*המחירים תלויים בסוג הספק, מורכבות העבודה, סוג הטפט, והכמות הנדרשת בהתקנה.

התקנת טפטים בחדרי ילדים – לבד או עם מתקין טפטים?

וכעת, לשאלה הטובה ביותר, להתלבטות הקשה מכולן – התקנת טפטים לבד או עם מתקין טפטים מקצועי? מה בעצם כדאי? ההתלבטות תלויה בסוג האדם, התקציב, ודברים אישיים. ישנם אנשים שיעדיפו להזמין מתקין טפטים, ויש אנשים שיעדיפו לבצע זאת בעצמם. ללא ספק, אם אתם מעוניינים לחסוך בזמן, בכאבי ראש מיותרים, ובהרבה בעיות, הזמנת מתקין טפטים תהיה הבחירה הטובה ביותר. הנה כמה יתרונות וסיבות מספיק מוצדקות להזמנת מתקין טפטים עד הבית. להלן הסיבות המשמעותיות:

  •  חיסכון בזמן – התקנת טפטים לבד ובצורה עצמית תדרוש ממכם זמן פנוי, והרבה. לעומת זאת, התקנה באמצעות מתקין טפטים תהפוך את כל העניין לאידיאלי יותר, תחסוך לכם כמויות מטורפות של זמן ותעניק התקנה מקצועית. התקנה ממוצעת של טפט לקיר אורכת בין שעתיים לעד 4 שעות.
  • 💪 מניעת כאבי ראש – התקנת טפטים בחדרי ילדים תגרום לכם לצאת מגדרכם. לעיתים, ההתקנה תהיה עם תופעות לוואי חזקות – כאבי ראש, עצבים, ודברים שאינם נעימים. העבירו את "השרביט" למתקין טפטים מקצועי ומנעו כאבי ראש ועצבים מיותרים.
  • 🔨 התקנה מקצועית ע"י מתקין טפטים – אחד מהיתרונות והסיבות הגדולות לבחירת מתקין טפטים מקצועי היא בזכות ההתקנה הנכונה והמקצועית. לעומת התקנה עצמית ללא ניסיון, מתקין טפטים יודע בדיוק את עבודתו, מחזיק בכלים המתאימים ביותר, ומספק התקנה נכונה ומתאימה.

 

אלה הם שלושת הסיבות המוצדקות לבחירת מתקין טפטים על פני התקנה בשיטת עשה זאת בעצמך – לבד. התקנת טפטים בחדרי ילדים אצל מתקין מקצועי יספקו לכם חיסכון מרבי בזמן, מניעת כאבי ראש ועצבים, וכמובן תרומה להתקנה נכונה עם אחריות. לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר התקשרו עוד היום.

התקשרו עכשיו