טפטים לארונות מטבח

תוכן עניינים

טפטים לארונות מטבח – כמה זה עולה

מחפשים טפטים לארונות מטבח? מצאתם! כדאי לדעת שבמאה ה־21, בשנות ה־200, עיצוב פנים תופס תאוצה בקרב הצרכנים ונוטה להיות נכס עוצמתי ואדיר. אבל, קיימת בעיה ויזואלית – כמו בני האדם, הריהוט וארונות המטבח נוטים להתיישן, להיפגע, ולהיהרס. באופן הגיוני, לפני המאה ה־21, אנשים וצרכנים נטו להחליף את ריהוט המטבח בחדש. כעת, הדברים קצת שונים. הכירו את הטפטים, הדרך היצירתית להחזיר לחיים את ארונות המטבח הישנים, לשדרג, ולהציל אותם. במאמר זה, חברת מלך הטפטים מסבירה אודות נקודות החוזקה של הטפטים, איך לבחור, וכמה זה עולה.

** כרגע אין מלאי של טפטים לארונות מטבח **
כרגע לא ניתן שירות בנושא זה במלך הטפטים

טפטים לארונות מטבח

ארונות מטבח ישנים? כך תצילו אותם עם טפטים מיוחדים

במשך הזמן והשנים, ארונות המטבח נהפכים לישנים, פגמים נוצרים, מלא שריטות ופגמי עץ, וצבע ירוד. מרבית מהאנשים יעדיפו להחליף את הקיים בחדש, הכירו שיטה חסכונית וטובה יותר – טפטים מיוחדים. טפטים מיוחדים מאפשרים לכם לשדרג את ארונות המטבח הישנים, להסתיר פגמים, ולעצים את המראה. ללא ספק, במקום לקנות ארונות מטבח חדשים אפשר לשדרג ולתקן את הקיים, להחזיר אותם לחיים.

לידיעתכם, ארונות מטבח חדשים עולים החל מ־15,000 ₪ לעומת זאת, הדבקת טפטים עולים החל מ־500 ₪. מחפשים דרך יצירתית וטובה לחידוש ארונות המטבח הישנים? הדבקת טפטים מיוחדים הם הפתרון המושלם. ניתן להציל את ארונות המטבח הישנים שלכם, לשדרג, ולהחזיר אותם למסלול כפי שהיו – כמו חדשים. וכעת, לאחר שהבנו כיצד "להציל" את ארונות המטבח הישנים, צצה לה שאלה נוספת – כיצד לבחור טפט? בפסקה הבאה, חברת מלך הטפטים מסבירה כיצד תהליך הבחירה עובד.

איך לבחור טפט לארונות מטבח – המתודולוגיה

קיימת מתודולוגיה שלמה המסבירה כיצד בוחרים טפט לארונות מטבח בצורה נכונה, מתאימה, ואידיאלית. כפי שכבר הסקתם, טפטים עוזרים לחידוש של ריהוט ישן או פצוע, הם עוזרים בהסתרת הפגמים והעיצוב. קיימים מאות טפטים מעוצבים בסגנונות שונים ואהובים אשר יתאימו לפן העיצובי של החלל. אז מהי המתודולוגיה? איך בעצם בוחרים טפט לארונות המטבח? הנה כמה דברים שכדאי לדעת: הראשון, בחרו בעיצוב ובסגנון מותאם אישית. כדאי ומומלץ לבחור בעיצוב שאתם אוהבים, כזה שיתאים לחלל ולצבע הדומיננטי במטבח – לבן, צהוב, אפור, או כחול. 

השני, בחרו את התקציב שלכם בתבונה. אל תשכחו, לפני הקנייה, בחרו בטפט עם תקציב משוער מראש, הגדירו תקציב חריגה, ואל תתפתו לטכניקות המכירה. השלישי, בחרו בגודל המתאים. בחרו בטפט שמתאים לגודל הרצוי במטבח, קנייה אקראית תוביל לכישלונות רבים, לדוגמא – עודף או חיסרון בגלילי הטפט. הרביעי, בחרו בסוג החומר המועדף. בחרו בטפט עם סוג החומר המועדף ביותר, ישנם שלושה סוגים נפוצים – נייר, בד, ודמוי עור. החמישי, בחרו בעיצוב המתאים לסוג הריצוף שלכם. הרבה מאוד טועים ובוחרים בטפטים שלא מתאימים כלל לסוג הריצוף, שתופסים או לא תופסים את הפוקוס המתאים. היו מודעים, בחרו בסוג טפט שמתאים לסגנון הריצוף, זה קריטי ומאוד חשוב לפן העיצובי של המטבח. אלה הם חמשת הפרמטרים לבחירת טפט למטבח, לארונות המטבח הישנים. וכעת, לעלילה – כמה זה באמת יעלה לכם? כל התשובות.

כמה עולה טפטים לארונות מטבח – המחירים המשוערים

המחירים להתקנה או הדבקת טפטים לארונות מטבח הם החל מ־300 ₪ ועד לטווח של 1,000 ₪ במקסימום. המחירים משתנים בהתאם לסוג הטפט המועדף, לגודל המתאים והרצוי, וכמובן בהתאם לתנאי השטח. לרוב, גליל טפט באורך של 10 מטרים יעלו לכם בין 300-350 ₪ לא כולל הדבקה או התקנה ע"י בעל מקצוע. בשביל להיות מדויקים קצת יותר, הכנו במיוחד עבורכם טבלה משוערת אודות המחירים של טפטים לארונות מטבח.

סוג השירות מחיר משוער לצרכן
מחיר התקנת טפט לארונות מטבח החל מ- 300 ₪ 
המחירים להתקנה של טפטים לארונות מטבח החל מ- 350 ₪
העלות עבור הדבקת טפט לארון מטבח החל מ- 400 ₪
המחיר של טפט לארונות מטבח כפרי החל מ- 500 ₪
המחירים של התקנת טפטים לארונות מטבח ישנים החל מ- 420 ₪
עלות התקנה סטנדרטית של טפטים לארונות מטבח החל מ- 370 ₪
המחירים עבור הדבקת טפטים לארונות מטבח החל מ- 400 ₪


*המחירים כוללים מע"מ ועשויים להשתנות בעקבות מורכבות העבודה, הגדול המועדף, ותנאי שטח.

כעת כל המידע נמצא ברשותכם, הבחירה נמצאת בידיים שלכם. אל תשכחו, בחרו בבעל מקצוע בצורה נבונה, אחראית, וחכמה. בחרו אותו ע"פ המלצות וביקורות, ניסיון בתחום, וכמובן מקצועיות.

התקשרו עכשיו