טפטים תלת מימד

תוכן עניינים

טפטים 3D זה השידרוג הכי טוב לבית או למשרד

בשנים האחרונות, טפטים תלת מימד הפכו למוצר אטרקטיבי בעיני הצרכנים, וזאת עכב מס׳ סיבות: הראשונה, עיצוב מודרני ומציאותי. השנייה, פתרון אידיאלי לחיפוי והסתרת פגמים על הקיר. השלישית, חיסכון מרבי בהזמנת שיפוצניק עתידי לטיפול בקירות. וכמובן, סיבות נוספות ואחרות. בדף זה, מלך הטפטים מסבירה מהו טפט תלת מימד, מהם סוגי הטפטים הנפוצים, ומידע נוסף.

מגוון טפטים תלת מימד למשרד או לבית
יכול להתאים לחדר השינה, לסלון, לפינת אוכל, לחדר ילדים ועוד..
מגוון סגנונות מיוחדים כמו בריקים, אקווריום, פרחים ועוד..

לשיחת ייעוץ טלפונית חינם חייגו כעת:
050-800-5879

טפטים תלת מימד

מהו טפט תלת מימד – מה זה אומר?

טפט תלת מימד (3d) מעניק תחושה מציאותית, עומקים מסוימים, ותחושה תלת מימדית בקירות. תלת מימד היא יצירה מימדית אשר מספקת שקיפות או אשליה אופטית לתמונות ומראה מימדי. היצירה נמצאת בשימוש בסרטי וידאו, טפטים, הדפסה על אביזרים מסוימים, וכמובן פלאיירים. כצרכנים, טפט תלת מימד יספק לכם תחושה אמיתית, מראה מודרני וייחודי, ועיצוב חדשני ומסוגנן. הדבקת טפט תלת מימדי לא מייקרת את עלות ההדבקה, ההדבקה, זהה. התמחור נובע מסוג הטפט. בשוק הצרכנים הישראלי, ניתן למצוא מגוון רחב של טפטים תלת מימדיים לשדרוג החלל.

טפט תלת מימד
טפט תלת מימד

סוגי טפטים תלת מימד – מה ניתן למצוא?

קיימים עשרות עיצובים של טפטים בתלת מימד, חלקם טובים וחלקם פחות, ההיצע גדול ורחב מאוד. התקנת טפט תלת מימדי אורכת כשעתיים עד 4 שעות לכל היותר, ההתקנה דורשת מיומנות רבה. קיימים עשרות סוגים של טפטים תלת מימדיים בישראל, העלויות מתומחרות לפי סוג הטפט.

אז מהם הטפטים הנפוצים ביותר בישראל? הנה כמה טפטים שכדאי להכיר: 

  1. טפטים תלת מימד בריקים – טפטים תלת מימד בריקים הם טפטים ייחודים ומיוחדים במינם. לרוב, מדובר בטפטים עם טקסטורות שונות, צורות, ואלמנטים המובאים מהעולם המוחשי. לדוגמא – טפטים של אריחי קיר או קרמיקה, טפטים עם שכבות מודפסות, ועוד.
  2. טפטים תלת מימד לפינת אוכל – טפטים תלת מימד לפינת האוכל ניתנים לבחירה בישראל. לרוב, מדובר בטפטים מעוצבים, בהירים יותר, ומותאמים למגוון רחב של קירות ומצבים. טפטים תלת מימדיים לפינת האוכל מעניקים עיצוב מודרני וחדשנות, שדרוג של הקיים.
  3. טפטים תלת מימד למשרד – משרדים יכולים לקבל שדרוג אמיתי רק ע״י טפטים מעוצבים. טפטים מסוגלים לשנות אווירה במשרד, לשדרג את הנראות הקיימת, ולספק הגנה. ברוב המקרים, טפטים למשרד הם מעוצבים, מגיעים עם טקסטורה מתאימה, ומסוגלים לשלב בחוכמה את העיצוב המודרני והחדשני יחד עם הרהיטים מסביב.

 

אלה הם 3 הטפטים המומלצים והנפוצים בישראל, הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והתעשייתי. בשנים האחרונות, הטפטים הפכו לשם ודבר בעולם עיצוב הפנים, מביאים עימם חדשנות ועיצוב. מחפשים טפטים למשרד? לבית הפרטי? או אפילו לפינת העבודה? למלך הטפטים יש מה להציע.

 

למה דווקא מלך הטפטים?

מלך הטפטים הוקמה במטרה לספק הדבקת טפטים ברמה גבוהה, באיכות מרבית, וללא פשרות. לצוות המקצועי של מלך הטפטים יש את הניסיון הרב, הכלים הדרושים, והמיומנות הייחודית לנו. הכל תחת קורת גג אחת – כל סוגי הטפטים, התקנה והדבקה של הטפטים, ושירותים צדדים וטובים. אז למה לבחור דווקא בנו? מלך הטפטים? מכמה סיבות: התקנה מהירה ומקצועית עם המומחים, ניסיון רב בהתקנה והדבקת טפטים, פריסה ארצית בכל רחבי הארץ, וכמובן מלאי גדול של טפטים. אצלנו השירות במקום ה־1, הלקוח ממש חשוב לנו, המחירים מצוינים ואחידים, והכל נעשה באהבה.

לפרטים נוספים ולקבלת התייעצות בחינם, התקשרו עוד היום לצוות המקצועי – 050-800-5879

התקשרו עכשיו