טפטים דמוי עץ

תוכן עניינים

הדבקת טפטים דמוי עץ

טפטים דמוי עץ הינם טפטים מסוג מדבקה שבעיצובם מדמים את עיצוב העץ הקלאסי והמקורי. טפטים מהסוג הספציפי הזה מאוד נפוצים בשל השימושים הנפוצים שניתן לעשות עימם, יתרון. ניתן להשתמש בטפטים דמוי עץ עבור דלתות ישנות, קירות פנימיים, מדפים וריהוט ביתי וישן, ועוד!  בדף זה, חברת מלך הטפטים מספרת למה כדאי להתקין זאת, סוגי טפטים דמוי עץ, ועוד הרבה.

טפטים במגוון סוגי עץ
שחור, אלון, שחור, לבן, ועוד מגוון דגמים מיוחדים
כולל אפשרות לטפט תלת מימד

להזמנות ותמונות בלעדיות חייגו כעת:
050-800-5879

טפטים דמוי עץ

למה כדאי להתקין טפט דמוי עץ?

טפטים דמוי עץ נפוצים בעיקר בחללים עסקיים, במשרדים, בחנויות, ולעיתים גם בחדרי הבית. טפטים מהסוג הזה יכולים להשתלב עם כמעט כל ריהוט אפשרי, הם יפים והם מתאימים להכל. ועדיין, זאת לא הסיבה המוצדקת לבחירתם. אז למה כדאי להתקין טפט דמוי עץ? מכמה סיבות:

  1. הראשונה: עכב התיישנות – ריהוט, דלתות פנים, וכמובן קירות, נוטים להתיישן עם הזמן. במקום לקנות חדש ניתן לחסוך מאות שקלים בהדבקת טפט על ריהוט מיושן, שרוט, או רקוב. התקנתם והדבקתם די פשוטה, אם זאת כדאי להיוועץ עם מתקין טפטים מקצועי.
  2. השנייה: דימוי של עיצוב כפרי – ריהוט כפרי או צבעי קיר כפריים עולים הון תועפות. לפיכך, הדבקת טפטים דמוי עץ יכולים להיות פתרון זול, חסכוני, ואידיאלי למשתמשים. טפטים דמוי עץ מעניקים תחושה כפרית, דימוי של העיצוב הכפרי של פעם, ועוד הרבה. מעוניינים בעיצוב כפרי לבית או למשרד בלי לשבור את הכיס? הכירו את טפט דמוי העץ.
  3. השלישית: פתרון שעונה על דרישה – מרבית מהצרכנים לא בוחרים סתם פתרונות. במרבית מהמקרים, צרכנים בוחרים בשירות, מוצר, או פתרון אשר עונה על צרכים מסוימים. במקרה זה, טפט דמוי עץ יכול לספק פתרון שעונה על צרכים כספיים, עיצוב התואם לחלל, ועוד. ללא ספק, טפטים דמוי עץ יענו על מרבית מהצרכים של המשתמש, בחרו בטפט הנכון.

 

אלה הם שלושת הסיבות המוצדקות לשאלה הנפוצה ביותר: ״למה כדאי להתקין טפט דמוי עץ״. כעת, כל שנותר הוא לבחור את הטפט בעיצוב המתאים ביותר לחלל, בחרו בצורה נכונה. בנוסף, כדאי להתייעץ עם מעצב פנים לפני הבחירה הסופית. בחרו באופן נבון וחכם! אנו, כאן לשירותכם.

טפט דמוי עץ לקיר טלוויזיה

סוגי טפטים דמוי עץ

המבחר הוא מגוון, גדול, ורחב אשר מתאים כמעט לכל חלל אפשרי – בית פרטי, משרד, או עמותה. המחירים תלויים רבות בבחירה שלכם, בחומר הטפט, בגודל הרצוי, וכמובן בעיצוב ואיכות הטפט. המחירים עבור הדבקת טפטים דמוי עץ הם החל מ־450₪ ועד 600₪ לכל היותר, לפי המידה הרצויה. אז מהם סוגי הטפטים דמוי העץ שניתנים לבחירה בישראל? לרוב, מדובר על סוגים ברמה העיצובית.

קיימים ארבעה סוגים נפוצים של טפטים דמוי עץ לבחירה – הראשונה, טפט אלון מבוקע. השנייה, טפט עץ בהיר לבן או חום. השלישית, טפט דמוי עץ האלון הנפוץ. הרביעית, טפט עץ לבן או אפור. בנוסף לסוגים הנפוצים קיימים סגנונות ועיצובים חופשיים לבחירה – ריבועים, מלבנים, ועוד הרבה. לפני הבחירה, כדאי להתייעץ עם מעצב או מעצבת פנים שיתאימו את העיצוב לחלל ולרהיטים. מאמר זה לא מהווה תחליף של אנשי מקצוע, יש להתייעץ בקפידה לפני הבחירה הסופית.

למי ולאן הטפטים מתאימים?

הטפטים מתאימים לכל מי שחפץ בהם – אנשים פרטיים, האוכלוסייה הבוגרת והצעירה, ולעסקים. אין באמת ״קהל יעד״ המתאים לטפטים, כל אחד רשאי להשתמש בהם כהוות נפשו, נקודה. ומהצד השני, הטפטים מתאימים לכלל המקומות – ריצפה, קירות, מטבחים, וריהוט איכותי. אם זאת, מבדיקה שנערכה בשנת 2019, בקרב האוכלוסייה, הטפטים נפוצים יותר על קירות וריהוט מיושן. כעת, הבחירה נתונה לשיקולכם, כל המידע הנדרש נמצא בדף זה, עיינו בקפידה ובחרו בתבונה.

מחפשים טפטים דמוי עץ? הגעתם למקום הנכון! כל הסוגים, כל הסגנונות, נמצאים רק אצלנו! לקבלת הצעת מחיר מפורטת, הזמנת איש מקצוע עד לביתכם, התקשרו עכשיו – 050-800-5879. מבטיחים רצינות, עמידה בזמנים, ואחריות על העבודה! הצוות המקצועי של מלך הטפטים.

התקשרו עכשיו