עיצוב קירות מחדש

תוכן עניינים

כמעט כל אחד מאתנו מבצע לפחות פעם אחת בחיים עבודות של שיפוצים בבית. השיפוצים הם לא תמיד מתוך רצון לשפר דיור. במקרים רבים מדובר בשיפוצים הכרחיים שנערכים בגלל הצורך בביצוע תיקונים שונים בבית כמו החלפת צנרת פגועה, תיקון תקלות שונות בבית וכל מה שמחייב להרים רצפות או לקדוח בקירות ולאחר מכן להשיב הכול חזרה על כנו שזה כמובן נחשב להליך של שיפוצים.

אם אנחנו מדברים על עיצוב קירות מחדש אנחנו למעשה מדברים על שיפוצים בבית שכוללים דבר ראשון הסרת קירות ישנים ורק אחר כך עיצוב מחדש של החלל תוך חלוקה לחדרים בצורה שונה מכפי שהייתה קודם לכן.

איך מנסרים בטון?

אם דברנו על הסרת קירות בטון, חשוב ללמוד איך למעשה העבודה נעשית ובאלו כלים עושים שימוש כדי להסיר קירות חזקים ואיתנים כל כך העשויים בטון.

הבטון הוא כידוע חומר חזק מאוד. הוא עשוי לרוב גם מחלקי פלדה הנמצאים בתוכו כאשר הבטון הקשיח רק מתחזק עוד יורת הודות לפלדה. חיתוך של קיר כזה חייב להיעשות בעזרת כלים שהם חזקים מהבטון ומהפלדה. כי זו המשוואה הטבעית. כדי להתגבר על חומר חזק אנחנו חייבים חומר חזק עוד יותר. מסור היהלום הוא למעשה זה שאכן מצליח להתגבר על הבטון הקשיח. 

מסור הבטון – מה יש בו?

מסור הבטון הוא מסור חזק מאוד שמצויד במנוע חד שנע במהירות עצומה. הלהבים של המסור מצופים בשבבי יהלום וזה מה שלמעשה עושה את המסור לחד וממוקד מאין כמותו.

היהלום הוא חומר חזק מאוד וכפי שאנחנו יודעים הוא החומר הכי חזק שאנחנו מכירים כיום בעולם. היות שכך הוא אכן מצליח להתגבר גם על הבטון מהסוג הכי חזק גם כשהוא עבה במיוחד וגם כשהוא מחוזק בחלקי פלדה גדולים.

בעזרת מסור היהלום ניתן לבצע את החיתוך הרצוי בקיר באופן מדויק ממש במיקוד מושלם בלי שתהיינה כל סטיות מהקו המתוכנן. בדרך כלל מיד לאחר ביצוע החיתוך כבר אפשר להתקדם הלאה בעבודה ולהתקין את המשקופים ולהמשיך בעבודה. אין כל צורך לבצע תיקונים כי החיתוך נעשה בצורה מושלמת ממש.

 מי מבצע את עבודות הניסור בבטון?

עבודות הניסור בבטון חייבות להיעשות אך ורק על ידי אנשי מקצוע שיש להם את כל הידע המקצועי ואת כל הניסיון הנדרש בביצוע המלאכה בפועל. כי חיתוך בטון זוהי משימה המחייבת היכרות עם סוגי הבטון השונים, עם הציוד המיועד לצרכי הניסור וכן ניסיון בתחום שמעניק למבצע העבודה את היכולת לחתוך את הבטון באופן הכי מדויק ומה שהכי חשוב, הכי בטיחותית.

כי ניסור קיר בטון היא מלאכה מורכבת המחייבת היערכות ותכנון מוקפדים מראש, עבודה עם ציוד מתקדם וצוות מקצועי שיבצע את העבודה. רק כך התוצאות תהיינה מדויקות ללא כל נזק לסביבה או למבנה.

התקשרו עכשיו