טפטים דמוי אבן כולל אבן ירושלמית

תוכן עניינים

טפטים דמויי אבן כולל אבן ירושלמית הם סוג של טפט שעשוי להיראות כמו אבן אמיתית לכל דבר ועניין, אבל למעשה מדובר בפריט דקורציה הרבה יותר נגיש, נוח להתקנה וזול מאשר אבנים ירושלמיות אמיתיות. אם זה מדגדג לכם את שריר הסקרנות, המשיכו לקרוא.

יש אנשים שיחשבו שמדובר בטרנד חדש בעולם העיצוב, אבל האמת היא שהוא קיים כבר לא מעט זמן. הטרנד הזה של טפטים דמוי אבן כולל אבן ירושלמית הוא משהו שניתן למצוא בבתים רבים ברחבי הארץ ובעולם בכלל, לא רק באזור של ירושלים. העיצוב הירושלמי הפך לשם דבר ברחבי קהילות יהוידות בחו”ל, כמו גם ברחבי הארץ, ובימינו ניתן למצוא את החיפויים האלו במחירים אטרקטיביים במיוחד.

כיצד לבחור טפטים דמוי אבן ירושלמית (או אבן בכלל)

רגע לפני שמזמינים מתקין טפטים מסוג חיפוי קיר אבן ירושלמית, חשוב לבחור את החיפויים הנכונים לכם ביותר. היות וישנם סוגים רבים של טפטים לקירות או אפילו מדבקות קיר מעוצבות, קודם כל צריך לקחת בחשבון את העובי של הטפטים וסוג הדבק שלהם. 

כלל האצבע הוא, שטפטים מאוד דקים לרוב יהיו פחות איכותיים מהטפטים העבים יותר. כמו כן, ישנם כל מיני סוגי דבקים שמצויים בגב הטפט, ככה שחשוב לבדוק זאת מול מתקיני טפטים לפני שהם מבצעים את עבודת ההתקנה. 

לאילו עיצובים יתאימו טפטים אבן ירושלמית?

טפטים דמויי אבן ירושלמית מעניקים לבית שלכם מראה אלגנטי וגורמים לו להרגיש יותר כמו בית חמים ונעים, כזה שאפילו משדר אווירה חורפית של התכרבלות מתחת לשמיכות. והאמת היא, שהאבן הירושלמית גם מאוד מזכירה עיצובים של בתים ישנים וקלאסיים באירופה. 

אם כך, טפטים דמוי אבן ירושלמית מאוד יכולים להתאים לאנשים שנהנים מהעיצוב הכפרי\ביתי-חם. אם יש לכם רהיטי ברזל ורהיטי עץ, דקורציה המשלבת זכוכיות מעוצבות, שטיחים מקיר לקיר וכולי, טפטים דמוי אבן ירושלמית יכולים מאוד להתאים להשלמת עיצוב ביתכם.

מה חשוב לדעת על התקנת טפטים אבן ירושלמית?

אם כבר דיברנו על האיכות של הטפטים, שהיא משתנה מסוג לסוג, חשוב לדבר על ההתקנה עצמה. לא משנה עד כמה הטפט יהיה איכותי, הוא לא ייראה טוב כאשר יתקין אותו מתקין חובבן. חשוב להבין, הטפטים האלו בדרך כלל מחולקים למה שנקרא "סטרייפים" (Stripes), קרי חלקים-חלקים של דוגמאות עיצוב. 

בבית הדפוס, מחלקים את הטפט לכמה וכמה חלקים, תלוי באורך והמידות שלו. כאשר הטפט מחולק, נדרשת יד מאוד מקצועית כדי לחפוף בין הגרפיקות ולהתקין את הטפטים בצורה כזאת שהכול ייראה "one piece". אם המתקין אינו בעל ניסיון מספק, תהיה זליגה בין חלקי הטפט, מה שיוביל להתקנה לא אחידה. ולכן חשוב כל כך לערוך השוואת מחירים בין מתקיני טפטים דמוי אבן ירושלמית, לבדוק ביקורות, המלצות ולבחור במתקין המקצועי ביותר שתיתקלו בו. גם אם זה יעלה לכם כמה שקלים יותר, זה שווה את זה. 

התקשרו עכשיו