אריחים מצוירים – למה הם כל כך פופולריים?

תוכן עניינים

אריחים מצוירים הפכו בשנים האחרונות לסוג אריחים מאוד פופולארי. לאורך השנים ראינו כל מיני ניסיונות להפוך את חיפויי הרצפה או הקיר למעניינים יותר – פסיפסים, שילוב שברי זכוכיות, שימוש באריחים דמויי פרקט והרשימה עוד ארוכה, אך כפי שזה נראה, אריחים מצוירים כאן בשביל להישאר.

מהם אריחים מצוירים ומה כל כך מיוחד בהם, לאילו חללים הם מתאימים וכמה הם אמורים לעלות לכם? המשיכו לקרוא ותקבלו את התשובות.

 

אריחים מצוירים – למה הכוונה?

אריחים מצוירים הם למעשה אריחים שעל גבם מוטבעים איורים שונים. האיורים מיוצרים באמצעות טכניקה הקרויה דפוס משי, כך שניתן לתכנן כל סוג של איור ולהעבירו בצורה מדויקת על פני שטח האריחים.

יוצא מכך כי כל אחד יכול לתכנן לעצמו אריחים מצוירים לקירות הבית והמשרד או הרצפה שלהם או להישען על המבחר האדיר שקיים, כשבכל מקרה הדבר המיוחד בהם הוא היכולת להשיג חיפויי רצפה וקיר במראה שאינו משעמם וסטנדרטי.

 

מהם היתרונות של אריחים מצוירים?

היתרון המשמעותי ביותר של אריחים מצוירים הוא, כאמור, אינסוף האפשרויות מבחינה עיצובית. ניתן לקבל אריחים מצוירים מוכנים מראש עם צבעים וגוונים של צורות גאומטריות, דמויות מוכרות, פרחים וכו' או פשוט לתכנן את האיורים כפי שרוצים. יתרונות נוספים של אריחים מצוירים כוללים:

  • מגוון גדלים – ניתן להשתמש באריחים מצוירים בכל גודל שהוא, החל מ-10X10 וכלה במידות הגדולות ביותר.
  • גימור מושלם – אריחים מצוירים יכולים להגיע בגימור מט או מבריק לבחירתכם.
  • פני שטח מגוונים – כמו אריחים אחרים, ניתן להזמין אריחים עם איורים חלקים או לחלופין, עם פני שטח מחוספסים כנגד החלקה.

מחפשים אריח מצויר לאמבטיה או למטבח? נסו כאן.

 

היכן הכי מתאים ליישם אריחים מצוירים?

אז איפה כדאי להשתמש באריחים מצוירים? כמעט בכל מקום בבית ובמשרד והנה מספר דוגמאות לכך:

  • אריחים מצוירים לאמבטיה או לשירותים – מאוד מומלץ להשתמש באריחים מצוירים לחיפוי הקירות במקלחת ובשירותים. בחדרים אלו אף ניתן לתכנן באמצעות אריחים אלו מעין "שטיחים" שישברו את השגרה בחיפוי הרצפה, עם אינספור עיצובים מוכנים או בהתאמה אישית.
  • אריחים מצוירים למרפסת – גם במרפסת ניתן ליישם אריחים מצוירים. כמו במקרה של חדרים רטובים, יש להשתמש באריחים שהם אנטי-סליפ (מונעי החלקה) ולתכנן את העיצוב המתאים לכם.
  • אריחים מצוירים למטבח – במטבח יש אינספור אפשרויות לשימוש באריחים מצוירים כגון מעל הכיריים, שילוב אריחי קרמיקה מצוירת לאורך חיפוי הקיר מעל משטח העבודה ואפילו שימוש באריחים מצוירים לחיפוי פינות אוכל ודלפקים.

 

המחיר של אריחים מצוירים

אתם בוודאי רוצים כבר לדעת כמה עולה אריח מצויר? ובכן, העלות מתחילה ב-500 שקלים למ"ר ויכולה להיות גבוהה מכך כתלות בסוג האריח (קרמיקה, גרניט פורצלן), איכות האריחים, הגודל שלהם וכמובן, האם מדובר בעיצוב מוכן מראש או בהתאמה אישית.

חברה רצינית בתחום תוכל לא רק להציע לכם מגוון רחב ביותר של אריחים מצוירים במחירים משתלמים, אלא גם לייעץ לכם לגבי סוג האריחים שהכי יתאים לחלל שבו אתם רוצים להתקין אותם.

קרמיקה

התקשרו עכשיו