טפטים לדלתות פנים

תוכן עניינים

טפטים לדלתות פנים הכי מעוצבות שיש

דלתות פנים מתפקדות כחלק בלתי נפרד מהמישור הפנימי של הבית, של החדרים הפנימיים. הדלתות מאפשרות הגנה מפני פורצים, הגנה למרחב האישי, וכמובן עיצוב ברמה הגבוהה ביותר. דלתות הפנים הבסיסיות ביותר משוערכות בין 1200-2,500₪ לפני עלות התקנה והובלה ללקוח. לפיכך, קנייה של דלתות פנים חדשות יהיו הוצאה די כבדה. יש לכם דלת ישנה? הכירו את הטפטים. הטפטים המעוצבים מעניקים חידוש של דלת ישנה ומספקים חיסכון עצום של כספים, וכמובן, זמן.

משדרגים את דלת הפנים המשעממת
עם טפט מיוחד במינו
מגוון הטפטים הגדול בישראל אצל מלך הטפטים

להזמנות וייעוץ חינם חייגו:
050-800-5879

טפטים לדלתות פנים

הופכים כל דלת לחדשה בזכות טפט מקורי

דלתות הפנים בישראל הם מוצר איכותי וטוב, בעל עמידות גבוהה אשר מחזיק לאורך שנים ארוכות. אם זאת, לא הכל ״ורוד״. דלתות הפנים יכולות להינזק בקלות, ע״י מעבר הדירה, או בלאי מצטבר. אז מהו הפתרון האולטימטיבי? לקנות דלת חדשה בשווי של 1,500 ₪? ממש לא! קיים פתרון מצוין. הכירו את הטפטים המעוצבים לדלתות הפנים, טפטים מקוריים שהופכים כל דלת ישנה לחדשה. הטפטים יחדשו את הדלת הישנה, יתרמו לחוויה העיצובית של החלל, ויספקו עמידות גבוהה יותר. מחפשים טפטים מקוריים? מעוצבים? ומסוגננים היטב? הכירו את הטפטים של חברת מלך הטפטים.

למה כדאי לבחור דווקא בטפט ולא בהחלפת דלת חדשה?

התשובה היא די פשוטה – הדבקת טפטים היא זולה הרבה יותר מהחלפת דלתות פנים חדשות. קצת מספרים ומחירים – קניית דלת חדשה תעלה לכם בין 1,200-2,500 ₪, וזה ממש לא נגמר כאן. בנוסף לעלות הקנייה, תצטרכו להוסיף כ־500 ₪ נוספים עבור התקנת דלת הפנים החדשה בבית. לסיכום כולל, בשורה התחתונה, המחיר שתצטרכו לשלם עבור כל הסיפור הוא החל מ־3,000 ₪. לעומת זאת, הדבקת טפט תעלה לכם החל מ־800 ₪. פתרון זול ואידיאלי יותר מהחלפת דלת חדשה. כעת, כלל החישובים כבר נמצאים בידיים שלכם, כל שנותר הוא לבחור באופציה החסכונית ביותר. ללא ספק, לסטודנטים ולשוכרי הדירות, מדובר בעלויות הון. לפיכך, טפטים יהיו בחירה מצוינת.

טפטים לדלתות פנים – כמה זה עולה?

טפטים לדלתות פנים מעניקים הרבה יתרונות בולטים – הראשונה, חיסכון מרבי בכסף עבור הצרכן. השנייה, שכבת הגנה נוספת מפני שריטות ובלאי מצטבר. השלישית, תרומה לפן העיצובי של החלל. אלה הם רק חלק מהיתרונות הבולטים והניכרים שהטפטים יספקו לכם, ישנם עוד יתרונות נוספים. ברוב המקרים, הטפטים מתומחרים לפי מס׳ פרמטרים – סוג הטפט, גודל הטפט, וסוג ההדבקה. בהתאם לבחירה האישית שלכם, המחירים ישתנו בהתאם. ללא ספק, מדובר ביתרון כלכלי גדול. המחיר עבור הדבקת טפט לדלתות פנים יתחיל החל מ־800 ₪ וייתכן שידלוף לסכום של 1,000 ₪. המחירים ניתנים לשינוי בהתאם לסוג הטפט המועדף, בחירת המתקין, וכמובן תנאים נוספים.

מעוניינים בטפטים לדלתות פנים? הכירו את החברה המובילה בישראל – חברת מלך הטפטים. המחלקה המקצועית של מלך הטפטים תספק לכם שירות עם אחריות, מגוון רחב של טפטים לדלתות, וכו׳. אנחנו מסוגלים להפוך כל דלת ישנה לחדשה, בהתחייבות! כל טפט מחזיק לאורך שנים ארוכות. לפרטים נוספים ולקבלת הצעה אטרקטיבית התקשרו עכשיו – 050-800-5879

התקשרו עכשיו